dilluns, de maig 12, 2008

Back to the furure!

Avui m'he trobat xiulant el "always look at the bright side of life" i m'ha sobtat, ja que sol ser un tema que xiulo en dies grisos en que semblo un fanal enmig de la boira. Per no desamimar-me, ja sabeu. I m'ha recordat a un post, fet un maig del 2006, on també la cantava. Moltes coses han canviat, però els sentiments continuen sent els mateixos.


Always look at the bright side of life

I mean

- what have you got to lose?

You know, you come from nothing

- you're going back to nothing

What have you lost?

Nothing!

Always look on the bright side of life

7 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

mmmmm, esos cuerpos danone, mmmmm :-P

MeTis ha dit...

ja record la canço, de "la vida de BRyan", que per cert es una de les meues pelis preferides.
Crec que no es per cantarla tot sol, sino acompanyat. i siulant.

petons

Joana ha dit...

Els sentiments no canvien tan fàcilment. Segur qu etots esteu una mica canviats físicament, però els records queden per sempre!
Aissss que wapo! ;)
A casa El paseante ...hi ha partit!
No per res...

Rita ha dit...

M'envia la joana i ja veig que és una bona amiga!!! hahahahahaha

Quin floret de joves i guapos, no sé si dur-vos a prendre mojitos... ;) Ah, el veí també pot venir (que si no..) hehehehe

Jordi Casanovas ha dit...

Life's a piece of shit
When you look at it
Life's a laugh and death's a joke, it's true.
You'll see it's all a show
Keep 'em laughing as you go
Just remember that the last laugh is on you.

Marina ha dit...

m'encanta la peli!!!!!!

i aquesta foto?? ja etsava neta l'aigua? :S

Robertinhos ha dit...

jo mateixa
eren cossos de restaurant universitaire! jajajaja

metis
sol o acompanyat, l'important és poder cantar-la, no?

joana
és veritat, jo he envellit i encara sóc més atractiu! jajajaja

rita
aix...mira que em teniu el Veí enrabiat amb aìxò de l'haren FC!

jordi
turutturururut!

marina
ja et dic jo que no!però tampoc ens va importar gaire...