dijous, de maig 29, 2008

Recta final...esperant el Juliol


Estic molt enfeinat darrerament i no tinc temps per postejar.

Malgrat que tinc dos queixals menys, no m'han possat punts, l'endemà no tenia la cara inflamada i menjo normal...com a mínim per la banda on tinc tots els queixals. Dintre de 15 dies, fem dos més!

Em podeu acusar de publicitat enganyosa...per feina no vaig poder anar a la presentació del llibre del Veí de Dalt.

El meu aniversari és aquí (2 de juny). Ho celebraré el 4 de Juliol, degut al projecte en que estic treballant, però això no treu que aquest dissabte ho celebri en privat al concert de Fatboy Slim! Concertassuuuuuu!

I parlant de concerts...tot projecte arriba a la fi...arriba l'estiu...el juliol...i...es busca acompanyant per als següents concerts,

5 Juliol – Teatre Grec de Barcelona – L’orchestra di Piazza Vittorio – 22h – Gratis amb reserva anticipada

10 Juliol – estadi Olímpic Badalona – Ben Harper – 22h – 37 € (CONCERTÀS!)

16 Juliol – Espacio Movistar – Skye (excantant Morcheeba) – 22h – 22,50 € ( GRAN CONCERT! JA HE COMPRAT UNA ENTRADA!)

17 Juliol – Plaça del Rei de Barcelona – Javier Colina featuring Pancho Amat – 22h – 25€ o gratis (encara no ho sé...sigui com sigui, GRAN CONCERT!)

19 Juliol – Espacio Movistar – Toto Bona Lokua – 22h – 32,50 € (AQUEST CONCERT ÉS GENIAL! Tres homes que poden fer amb la seva veu com si tinguessin tota una banda amb ells. JA HE COMPRAT DUES ENTRADES. EM FALTA ACOMPANYANT)

24 Juliol – Fundació Joan Miró – Paal Nilssen-Love – 22h – 10€ (un percussionista. NO el CONEC, però el preu convida a passar una nit a la Fundació Miró!)


US APUNTEU?

7 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

quina enveja mes sana

Jordi Casanovas ha dit...

i Jack Johnson? no hi vas?

Marina ha dit...

carai noi qin munt de concerts!!!!

El veí de dalt ha dit...

Pagues tu l'entrada, oi?

Joana ha dit...

...Em falta acompanyant...Jejejejeje ;)

Jo Mateixa ha dit...

I per en Bon Jovi aquest diumenge no en tens pas??????

Mira que jo venia eh!!!!!!!!!!!!!!

PD: Dubto molt que a un home com tu l'hi falti acompanyant, apa, apa, quines coses que dius homeeeeeee.

MeTis ha dit...

no tens cap per novembre o desembre? a aquells si m'apunto, i hara que ho pens, vols venir tu en decembre al palau al de ismael serrano? jo no vull perdrel.

jooo, lo del teu aniversari jo ho sabia i volia donarte una sorpresa.. ara ja no puc.