dimarts, de maig 06, 2008

I Meeting Blogger 2008 : CLINT

Que voleu que us digui...tots sabeu que el Clint és un dels VIP d'aquest blog, per l'humor, però carai, amb aquest relat estic per canviar la meva tendencia sexual i declarar-li amor etern. El paio no sol ha recordat el detall del collaret de coco, sinó que ha sabut que davant d'una dona nua (i no parlem d'una qualsevol, sinó de la Jo Mateixa en persona!) el meu esperit musical cedeix pas a...diguem que a un altre esperit. No m'enrollo més. Ostia tú, tinc la moral pels núvols!


La nit en calma...la claror de la lluna entrava per la finestra de l'overwater que havia llogat per passar aquell més tranquil.la, sola, lluny de tot. El poc vent que feia, movia les cortines tot i que era tant calent que no feia més que augmentar la suor que li cobria el cos, que ara reposava nu, damunt el llit, sota el ventilador del sostre...i com cada nit, suaument, els seus dits recorrien el seu cos, recreant-se en els racons que ella sabia que la transportaven i la feien gaudir fins arribar a un clímax que com ella deia sempre, és que com Jo mateixa res...

No sabia què però des que era allà, no en tenia prou. Tenia ganes de més, tenia ganes de compartir i de resseguir un altre cos, i que altres dits resseguissin el seu...potser era aquell noi que cada nit l'acompanyava en els seus jocs privats, aquell noi que no li treia els ulls de sobre i que no deixava de tocar el djembe fins que ella no quedava plenament satisfeta. I va ser llavors que nua com estava es va aixecar i digué:

- noi!... tu, sí el del collaret de coco...com et dius?
-
Robertinhos per què?
- no deixis de tocar, i fes-ho ben fort, tota la nit.

No va ser fins més tard que ella es va adonar que el noi era dins l’habitació i que la música sortia d’un ipod connectat a uns altaveus…

tampoc li va fer res que les mans del noi deixessin el djembe per una nit.

8 comentaris:

Rita ha dit...

Que bo que ets, clint! Apa, Robertinhos, que t'emportes tots els honors eh!!! hahahahaha Jo mateixa, quin luxe! L'un escrivint de tu i l'altre escrivint-te ;)

Waipu Joan ha dit...

això del collaret del coco és trencador. Jo em canvio amb en Robertinhos ràpid!
Saluti Guinness

El veí de dalt ha dit...

Clint 2
Robetinhos 4
Veí 0

MeTis ha dit...

crec que a mi tampoc m'importaria gaire jeje

Joana ha dit...

Ja deia jo que en Clint era el sex-symbol blocaire! ;;)))

[anonymous writer] ha dit...

Caram!! com puja la temperatura amb aquest relats!! ;D

Déjà vie ha dit...

bona aksta!! ai ai ai q aki hi ha marro i a mes amb musiketa!

Jo Mateixa ha dit...

Joderrrrrrrrrrrrrrrr, no l'habia pas vist, caram tu, m'he posat catxonada ara!!!!!!!

Jajajajajajaja