divendres, de maig 09, 2008

I Meeting Blogger 2008 : VOTACIONS


Després de quatre dies intensos, en que han desfilat els relats de l'equipàs que ha participat (moltes gràcies! M'ha fet moltíssima il·lusió que us hagueu apuntat i m'he divertit moltíssim amb els relats), ha arribat el moment de votar.

Sé que alguns ja heu expressat que ho preferiu deixar aquí, però carai, si el premi era conèixer al blogger del relat, ara no trenqueu les il·lusions de la gent.

En fi, el sistema de votació és aquest,

- Envieu un mail puntuant del 1 al 12 cada relat (un 12 el que més us agradi i un 1 el que menys)
- Teniu de temps fins dijous 15 de maig per a meditar el vot i enviar-me el correu
-En cas de que el vostre relat tingui més d'un blogger, indiqueu a qui voleu conèixer

Un cop conegut el/la guanyador/a, us enviaré un mail per a posar-vos en contacte i que decidiu si voleu quedar, no quedar, etc.

9 comentaris:

Jo Mateixa ha dit...

I si quedem tots plegats que????, a mi em sap molt de greu no haver pogut possar a tots (no vaig possar a tothom per que soc aixi de vaga).

A veure si el cap de setmana m'hi poso i et passo e-mail.

Bon pont!!!!!!

MeTis ha dit...

bé, com jo estic fora de l'eliminatoria crec que no hauria de votar. M'han aparegut d'un nivell altisim i per el que veig qued os coneixeu molt entre vosaltres, ido no estaria malament la proposta de jo mateixa.

petons

i un aplaudiment a tots els concursants, de debó sou fantastics redactant.

Clint ha dit...

Em puc votar a mi? jajaja és broma, jo eliminaria a tots els que han posat a tothom...per estar fora de les normes, els que s'han passat de paraules també! hombre ya, tiu que tu només volies que tots et féssim la pilota i t'has tornat un jutge molt tou!

A més, ja veig que pasterejaràs les votacions, on son els observadors internacionals?

Ojo que no te embauquen!

Robertinhos ha dit...

jo mateixa
com, estàs proposant una festa veïnal en vivo?!

metis
dona, el teu relat estava bé. Si em donés la teva aprovació el publico

clint
sabia que tard o d'hora diries que el concurs era per a que em fessin la pilota!jajajaja Jo sol vaig dir que tenia que aparèixer al relat. Podien fer com el Veí, que m'ha dit fantasma!

jo més que observadors, prefereixo observadores...

Jo Mateixa ha dit...

I per que no??, podria estar be...tot i que clar, segur que les vostres ments calenturientas ja estan pensant en una gran orgia en lloc de una simple festeta,oi??

Que marranots que sou :-P

MeTis ha dit...

despres del nivell em fa vergonya, pero endavant. Jo no puc ferhi mes. publicaho si vols.

Waipu Carolina ha dit...

Lo siento amigo, pero es que ya sabes que no me gustan las competiciones. Mi espíritu cooperativo, de ver lo bueno en cada trabajo, etc, etc no me deja votar.
Para mi has tenido una idea fantástica, lo has trabajado mucho y creo que quedó un trabajo en equìpo muy interesante.
Mil felicitaciones a todos los que tuvieron tiempo, ganas, iniciativa, imaginación y esfuerzo en participar con estos escritos fantásticos y cada uno con su estilo.
Saludos!!!

MaRiNa ha dit...

mmmm ara em posare a votar. etsa xungo :S m'agraden moooolts

pel q fa a la festeta, fara cosa d'un any en vam fer una amb l'alepsi. Va ser divertit! van venir molts. i realment veus que la gent.. es tal com escriu. L'alepsi es iguaaaaal no para de xerrar xD

MaRiNa ha dit...

per cert anava a votar... hi ha 12 relats i hem de donar 12 vots? ens votem a nosaltres mateixos? una mica molt patillero no votar-se a si mateix???

o es que ja no se comptar?