dimarts, de maig 06, 2008

I Meeting Blogger 2008 : JO MATEIXA

Benvinguts a la primera trobada de Blocaires Anònims, bé, anònims no, que si no l'Anonymous Writer ja es declara "jefassu" de la trobada! ;p Després de que ara fa un any i escaig en Clint i jo varem postejar el nostre grau d'adiccíó blocaire (propera al 80%, si no recordo malament), la Jo Mateixa ens convoca a tots a una terapia de desintoxicació. Perque collons, hi ha quelcom més que blocs i el Barça...i si ho voleu saber passeu per ca el Veí (DONES entrada gratuïta, HOMES ens ho pensarem si us deixem entrar)
Malalts de Blocs

Reunió de Malats de Blocs, dimecres 30/04/2008 17:00 PM
- Hola....el meu nom es Robertinhos i sóc...., sóc un malalt dels Blocs.
- (TOTS) Hola Robertinhos, benvingut!!!!!
- Per què has vingut aquesta tarda a aquesta trobada?
- Perque sento la necessitat de demostrar-me a mi mateix que no necessito venir a una reunió d’aquesta mena, que jo no estic enganxat als blocs.
- Ara escoltaràs alguna de les històries dels teus companys, a veure que n’opines i a veure si t’hi sents identificat o no.
- Clint si et plau, explica’ns el teu cas.
- Hola, el meu nom és Clint i sóc un malalt, molt malalt, dels Blocs i del Barça.
- (TOTS) Hola Clint, benvingut!!!!
- Esteu tontos o què??, si fa mesos que vinc a aquestes reunions (aquesta gent està sonada cony!!!!). Bé, jo creia que no estava enganxat als Blocs i tampoc al Barça, però aquesta nit passada m’he n’he adonat, el Barça jugava el passi a la finals de la Copa d’Europa i m’he posat davant de la tele, amb una tauleta petita, l’entrepa de jamo i ques, la Guiness i el portàtil, quant el Manchester ens ha fotut el primer gol quasi m’ennuego, però he aguantat com un jabato.
-(TOTS) Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, plas, plas, plas (aplaudiments).
-I que, que, mentre veies el Barça has estat mirant Blocs???
-Siiiiiiiiiiiiiiiiiii, no ho he pogut evitar, volia saber si la Déjà Vie habia penjat alguna cosa nova al Bloc, però ja he vist que no hi era.
-Home clar tio, si estava a casa del Veí de Dalt veient el Barça!!!!!!
-Joder anda que aviseu, per que no m’ho heu dit que anàveu a ca el Veí??
-Però per que home, si només anàvem a veure el futbol??
-Ja cony, però com que el Barça ha perdut encara haguéssim pogut fer una orgia tots plegats.
-Veus, no hi havíem caigut en això.
-Que Robertinhos, t’animes a explicar-nos per que estàs enganxat als Blocs???
-Mmmmm, em sembla que tornaré un altre dia, que ara m’espera una morena per veure un partit de futbol a Ca el Veí de Dalt.

9 comentaris:

Rita ha dit...

Boníssim, jo mateixa!!! hahahahahaha

Waipu Joan ha dit...

això sí que és una teràpia en condicions!
salutacions

El veí de dalt ha dit...

Juàs! I jo mirant la tele...

Roberthinos 5 1/2
Clint 3
Anonymus 1
Waipu Joan 1
Veí 1/2

Joana ha dit...

Sabeu...d'algun lloc on curin aquesta addicció? La dels blocs...Ara no em malinterpreteu!
Jejejeej jo Mateixa ets molt xula tu! ;)

Clint ha dit...

Apa! així que tant malament estic? collons! jajaja la culpa és del Figo!

[anonymous writer] ha dit...

Hola sóc l'Anonymous, i sóc addicte als blocs, però de moment no trobo que sigui una malaltia, estaré encara en la fase de la negació? ;)

Déjà vie ha dit...

jajajajajajja clint estas retratat en akst relat. Oh i tant! Jo mateixa, bonissim!

Judit Ortiz ha dit...

Caram tot el que m'he perdut amb tants dies sense venir!!! El Blogger Meeting, la sauna, el barça, els teus queixals,... Bé, m'hauré de tornar a fer addicta als blogs (però em falta temps!!!))

Peotns!

Jo Mateixa ha dit...

jejejeje, diguès que si Clint, que la culpa sempre la tenen els del Madriddddddd, jejejejejejeje.