dissabte, de setembre 02, 2006

...

M'encanten el punts suspensius. És un dels signes ortogràfics que més m'agraden. Donen temps per pensar, creen suspens i al final de la frase deixen espai per a que el lector investigui un significat velat que potser (o no) ja és bastant evident.

I com em passa amb les coses que m'agraden, n'abuso. Excepte del sexe, ja que es necessita que l'altre persona també en vulgui abusar, em passa molt sovint amb tot. Amb els gags, les bromes, les frases, la xocolata, el futbolín, els petons, les caixes de galetes, el gelat, etc.


En fi, que m'encanta assaborir el plaer d'emprar els punts suspensius... mmmmmmmmm!!!!!!!

1 comentari:

Sidlia ha dit...

Em sona el concepte punts suspensius... ;P

Estàs molt productiu avui!

Vigila no et constipis, però. Jo potser un dia d'aquests me'ls cosiria, aquests calçotets.

abraçades.