dimecres, de maig 30, 2007

El meu primer accident de tràfic

Anava per la ronda com cada matí
escoltant No somos nadie com els últims 2 mesos
estava fent cua per arribar a la feina (com ens agrada!)
he mirat pel retrovisor i no hi havia ningú a l'altre carril en cinc metres
he posat intermitent i he començat a canviar de carril
¡CRASH!
una moto impacta contra la porta del conductor.
afortunadament sol unes rascades a la moto
i unes rascades i un bony al meu cotxe (bony que repararan els xapistes de l'empresa on treballo)

l'accident s'ha produït perquè la moto anava sobre la mitjana (sense invadir l'altre carril)
i la llum del seu far es confonia amb la del far del cotxe que em seguia
fent així molt difícil que jo l'apreciés pel retrovisor.
Afortunadament no hi ha res greu a lamentar i hem quedat amics i tot
(un tio molt trempat que treballa al mateix carrer que jo a la Zona Franca)
però el que em pregunto és el que hagués passat si jo arribo a portar un camió
o bé arribo a arrencar molt més ràpid.

a vegades les motos no són gaire conscients del risc que corren les seves vides

1 comentari:

Waipu Joan ha dit...

la distància entre l'atzar i la fatalitat és d'un mil.límtre.
Sort que no va ser res.