dilluns, de juny 04, 2007

Darrera la pantalla o davant

L'altre dia comentava amb una amiga la possibilitat de fer una trobada amb els blocaires que aneu passant per aquí.

Això va generar la típica problemàtica de decidir si es vol fer el pas de que els blocaires sigueu l'avatar que us representa, el nom que us heu donat...o bé fer un pas més i conèixer les cares, els gestos, la manera de comportar-se.

Per exemple, amb la Déjà Vie aquest pas el vàrem fer...i encara ens llegim. Potser la pobra té malsons per la nit des d'aquell dia, però això, amb un parell de pastilletes roses s'arregla.

Jo al final, com una altra blogger que em llegeix, he decidit aplazar la festa. De moment, prefereixo que sigueu persones rera la pantalla i llegir els vostres comentaris.

Ara bé, m'agradaria saber la vostra opinió.

Per suposat, la festa no seria a casa la Candela...de moment millor coneixens amb la roba posada ;P

6 comentaris:

MaRiNa ha dit...

es una bona discussio.
jo ja he donat el pas més amb alguns dels blogaires que ronden, l'alepsi, el pd40, la yrun, el brioxet i la fraggle, la maduixeta (ultimament desapareguda)... i tmpc ha passat res.. poder si que hi ha algu amb medicacio pero so guarda en secret! XD

tot depen

MeTis ha dit...

pues mira a vegades es contraprudent. Jo he quedat amb alguns (lus vergonzoso, if, xnem, decenizas, javier, salon de sol, amb en tondo es va aplazar..) i t'asegur que malgrat alguna que hem deixat de visitarnos (supos que la vaig decepcionar) amb el demés tinc una excelent relacio. De fet amb algun he estat a caseua cada vegada que he vingut a barcelona o ell ha vingut a la meu quan ve a eivissa.. Supos que a vegades es te un que arriesgarse, tampoc es perd res ni tampoc hi ha compromis de caure¡s be.

Joana ha dit...

Així podem anar fantasejant...
Imaginant, deduint, pensant...
Cadascú ha de fer allò que li vingui de gust..no creus?
Amb roba o sense...
Una abraçada!

Robertinhos ha dit...

marina
jajaja. està bé que hagis tingut experiencies positives. però què va passar quan qui s'amaga darrera de, per exemple, pd40 ja tenia una cara i una manera de fer que no eren els que tu imaginaves, o sí?

metis
no hi ha compromís, però hi ha la magia del desconeixement...

joana
i tant, el que senti i vulgui, amb roba o sense. La frase de la Candela era una simple broma. Com saps, és una blocaire que m'aprecio, pel seu estil diferent al meu i la seva energia i descarament.
una abraçada

Clint ha dit...

jo de moment m'agradeu on sou!

Déjà vie ha dit...

jo no tinc pas cap malson!!! q dius loko loko. Una mica apuradilla per falta d temps si q vaig pro et llegeixo smpre q puc. Aixo si una kdada a l'engros a mi no em fa el pes. Prefereixo ser la déjà vie...