dilluns, de juny 18, 2007

Confessions del coll d'un home


Em vas dir t'estimo,
mentres em besaves el coll
i vas somriure

La carn se'm va estremir.
M'encantava sentir els teus llavis sobre la meva pell
i sabies que el coll era el meu punt feble,
bé, un dels molts punts febles que tinc.

Havies tornat com si res
apareixent a la meva vida tal com havies sortit
amb paraules tendres, petons i caricies.

Sembla com si res hagués passat desde l'últim cop
que em vas dir t'estimo,
em vas besar el coll
i em vas somriure.

Vols fer desaparèixer les trucades suplican-te que tornessis,
en les que el meu orgull acabava de fer picada
amb un cor que tu havies fet bocins.

Entre aquell petó i aquell
han passat moltes nits de plors esmorteïts,
molts intents per sortir de la tristor.

Ara ho he aconseguit.
Sóc jo.
Estic sol
I no necessito res ni ningú més.

Malgrat tot,
entre aquest petó i aquell,
ningú ha sabut
dir-me t'estimo, besar-me el coll i somriure
com tu ho has fet

8 comentaris:

Déjà vie ha dit...

oooooooooh q maco. aixo sempre quedara als teus records...

Waipu Carolina ha dit...

Cónchale!! Esos escritos son tuyos? que bien están, llenos de dulzura,dolor,tristeza, amor...me encanta.

El veí de dalt ha dit...

Joder! El "chupetón" que em portes et delata, nano!

Robertinhos ha dit...

déjà vie
moltes gràcies. jejeje. no era autobiogràfic!

carolina
sí. normalmente cojo las fotos de otras páginas, aunque algunas son mías. Los textos son siempre míos

veí
jejejeje. carai, però podre'm continuar la festeta a casa teva, no?

Clint ha dit...

mmm vols dir que no n'es gens d'autobiografic... trobo massa sentiment real i perque no algun que altre record ;)

rinxol ha dit...

a mi m'ho podies haver dit, que encara estàveu en aquesta etapa? o sigui, el ball de l'altre dia... ?
per cert, tinc fotos molt xules per enviar-te!

Robertinhos ha dit...

clint
hi ha un 5%, màxim 10%, de vivencies pasades. La resta és tot creació al voltant del que m'ha sugerit la foto

rinxol
com? què? amiga, quedem per fer un muffin i m'ho expliques. Fotos? Jo vull les fotos! surto guapo no?

Joana ha dit...

Aixxx les fotos el que arriben a suggerir!!
I els records...ho adornen!
Mossec al coll ;)