dilluns, de juny 04, 2007

Assassí lliure

Aquest cap de setmana, circulant a la Ronda Litoral alçada Fòrum, em vaig obrir al segon carril per adelantar uns vehicles. Jo anava a 80 km/h i vaig accelerar a 90. El cotxe que circulava pel segon carril estava auns 10 metres.

Al cap d'un moment d'obrir-me vec que el vehicle s'arrapa al meu cul. M'adelanta i a més de tornar al segon carril que quasibé em toca frena bruscament (no hi havia ningú al davant). davant de la frenada brusca que tinc que fer, li aixeco el dit "corasón" amb el famós gest de ves a pendre pel cul, moment en que torna a frenar bruscament i ens xoquem.

El tio, acaba parant al veure que el seguia i surt del cotxe en plan repartidor d'osties. Com que el quillo era la meitat que jo, s'amilana i em diu que ell anava a 120 km/h ( a la Ronda el límit és 80 km/h) i que l'he fet frenar al obrir-me i per això m'ha fet frenar a mi...i després que com li aixecat el dit, no ho anava a deixar així.

Afortunadament el cotxe sol té un bonyet imperceptible al paraxocs.

Mentres estic intentant tranquilitzar-me per valorar si fer parte o no, ell puja al cotxe i marxa.

El seu cotxe, un Renault Scenic 7167 CSL, acumula diverses multes amb diferents noms a Calella, Caldes de Montbui, Barcelona, etc. (Google va de conya)

Quan vaig a denunciar a la comissaria dels Mossos, no pels danys del cotxe, sino per la conducta homicida al volant, em diuen que encara que puc presentar una demanda civil, aquesta no portarà enlloc i morirà als jutjats entre recurs i recurs.

Per tant, l'assassí podrà anar fent de les seves a la carretera fins a que mati a algu. I el pitjor és que aquesta conducta està proliferant.

I la resta, a més de morir a la carretera, quina opció tenim per actuar contra aquesta gent?

2 comentaris:

Joana ha dit...

Necessites gel? o un valium? Jo tinc de tot!
;)
M'alegra que estiguis bé !

Robertinhos ha dit...

ara estic més tranquil, però indignat pel fet que conductes així quedin impunes...em pases el valium?

merci Joana