divendres, de desembre 31, 2010

Bon any 2011


Estem a punt d'acabar el 2010.
Un any de contrasts.

A nivell professional, vaig patir una de les pitjors experiencies laborals però he acabat de completar el canvi de rumb professional i ara em dedico al marketing (té part creativa, però no tant com un publicista).

Vaig començar l'any a casa dels pares i ara estic visquent en parella a un piset.

Els amics han anat anant i venint, però mantenim els essencials (malgrat que una visqui ara a la ciutat de la boira)

Vaig començar molt actiu el blog, ha passat uns mesos durets i acabo l'any que segueixo postejant i ara tinc un blog més: A la panxa d'en Robertinhos.

Vaig començar el 2010 amb 106 kilos i l'acabo amb 85, fet un figurín i en plena forma.

Vaig començar l'any aborrit de la salsa (el ball) i l'acabo tornant a disfrutar del ritme.

No ha estat un mal any, en definitiva, però espero que el 2011 sigui molt millor: Ser feliç, que em toquin 100 mio € al euromillón (menys un 5% per la de la ciutat de la boira) i que estigui treballant a marketing d'una de les meves Top 3 companies.

I per descomptat, espero seguir respirant al bloc i compartir amb vosaltres Històries Veïnals, Rue del Percebe, entrevistes veïnals (;p), repartint-nos la publicitat del ganàpia del Veí (i mira que al replà tenim allò de "No se accepta correo comercial". Es veu que les classes a Colmenar Viejo no avancen...), caient a les inocentades de sota el mugró, encissant-nos amb la Joana, compartint balls amb la Rita, fent de marit de la Rateta, disfrutant de la Ibiza a ulls de Metis, fent concursos de fotos amb en Té la mà, la Déjà, la Joana i el Barbollaire, etc.

BON ANY 2011


SAAAAAABOOOOORRRR!!!!





3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Que tinguis molt bon any, Robertinhos!

El veí de dalt ha dit...

Bon Any, cap de trons!

El veí de dalt ha dit...

Bon any també per tu, carallot! Per cert...no respons els meus emails! Encara estàs enamorat? Què passa amb la teva HV, eihn? Dime argo!