dimarts, de maig 12, 2009

De la meva Jukebox: Yes.fm


QUÈ ÉS?
Yes.fm és una emissora de música per internet pn es pot trobar de tot, desde hits dels 90 i 80, hits dels festivals indie del país (Summercase, etc.), música disco dels 70, música electrònica (Us3, Massive Attack, etc.), música salsa fins a los Chichos, la rumba gitana o el flamenc.
El més interessant és la disposició temàtica. Pots buscar música de festa, de festivals, per descobrir noves músiques, bandes sonores, etc. Dins de cada categoria es pot trobar diferents subcategories. Per a tots els músics i una impressionant base de cançons.
Per a més informació cliqueu aquí
COM LA VAIG CONÈIXER?
Gràcies a l'iphone.
Tenia una aplicació de radio "Flycast", enfocada a emissores americanes i britàniques per internet que, a més d'escoltar la radio d'allà, permet escoltar radios d'internet molt bones, com Accuradio i totes les seves variants (AccuSalsa, AccuJazz, AccuLatin, etc.).
Em vaig baixar l'aplicació de "Yes.fm" perquè no m'acaba d'agradar el mètode de cerca de Flycast i...m'he convertit un fan de Yes.fm. Fa quasibé dos mesos que l'escolto i per fi he descobert el títol o l'artista d'aquella cançò que tant m'agradava i no sabia qui collons era.
QUINA EMISSORA RECOMANES?
Sóc bastant entusiasta de les que estan sota la etiqueta de Fiesta, especialment "El Último guateque", "Electrohits", "La tierra de las 1000 danzas", etc. Clar que si em vull fer el meu propi "Arena" a casa, res millor que "Pedo mix"...
A disfrutar!