dimarts, de maig 12, 2009

De la meva Jukebox: La Sucursal S.A.


QUI SÓN?

Grup de salsa aparegut a Barcelona, format per gent d'Argentina, Espanya, Colombia, Xile, Anglaterra, França, Japò, Cuba, Uruguay... En fi, una mescla que reflexa la multiculturalitat del Raval, barri d'on sorgeixen.
La Sucursal S.A. s'ha concentrat en la música salsa que va sorgir a New York els 60 i 70: el boogaloo, la salsa dura (o brava). A més, també recuperen els sons més africans, cubans i europeus.
Desde 2008 tenen un disc al mercat "Lo nuestro" molt recomanable. A més, teniu oportunitat d'escoltar-los, ja que acostumen a fer concerts amb certa freqüència, en especial a la sala Antilla de Barcelona (Aragò entre Urgell i Borrell). El grup ha dedicat una cançò a aquesta sala, que ha apostat fort per ells i els ha programat molt sovint als concerts salserus que fan cada dijous a partir de la 1 am.

Per a saber més visiteu
aquí

COM ELS VAIG CONÈIXER?

Quan vaig anar a la festa dels 15 anys de la sala Antilla, ells eren els teloners del grup africà de música salsa Africando.
Em va encantar la seva energia i com la seva música et fa que no paris de ballar salsa. Alegre i ràpida, sol pots dir allò de "levántense bailadores, esta música les invita a gozar"
Desde llavors els he vist un parell de cops els dijous a Antilla (estar a l'atur i disposar del vip et permet veure concerts gratis els dijous a la 1 am)
QUINA CANÇÓ RECOMANES?
Després d'escoltar el disc, la cançò que més m'agrada és "La 110".
Abre que voy!