dilluns, d’octubre 13, 2008

Welcome home


Menorca va estar genial. Em van encantar les cales, la gent era molt propera i sobretot, m'hagués pogut quedar a viure a Ciutadella. El ritme de vida tranquil i la proximitat del mar. M'han agradat els fars, unió de la terra amb el mar, carregats de misticisme i llegenda.

La tornada a Barcelona ha estat dolenta. Stress, nervis, bronques a la feina. Cada cop més, a la feina és com si després de durs assaigs, quan puges a l'escenari i fas el concert, si surt perfecte el públic no aplaudeix però si la cagues t'increpen i et tiren de tot.

Si abans ja la tenia, cada cop és més forta la veu interior que em crida a fer un canvi d'aires, a no passar la resta de la meva vida llevant-me a les 6 am, fent caravanes per anar a un lloc a on no hi vull ser i estar obligat a un mínim de 8 hores en un determinat lloc fent un determinat rol. I a sobre, perdent els millors anys de la meva vida (a nivell físic) esforçant-me per quatre gilipolles desagraïts. Encara no tinc clar què fer ni com, però sí que estic decidit a un canvi d'aires a la meva vida.

Per la resta he disfrutat. M'he possat encara més moreno i ja he començat el tercer nivell de salsa.

M'he resistit a entrar al meu blog però no als vostres.

Joana (Llum de Dona) i Rita, felicitats pels vostres premis de c@ts!
El Veí que ja torna a fer de les seves, encara que amb la seva poca memoria no recordi que en un meme de fa anys va ser escollit (per mi) mus d'aquest blog (les muses eren la Joana, la Déja Vie, la Rinxol i la Sidlia).
La Déjà Vie ens ensenya casa seva a Itàlia. Catalunya ha perdut a la seva pubilla per un any. El país sencer la plora, alguns més que altres (veritat Spazzolino? jejejeje)
La Metis continua amb els seus posts...demostrant que necessita vacances i que també està fins als ovaris de tot!
Els Waipus, que continuen opinant i demanant opinions.
En Té la Mà Maria Reus que ha estat premiat pel seu blog d'imatges genials! Felicitats crack!
En Clint continua com un cavall de Botero desbocat fent-me riure amb els seus posts
La Sidlia apareix i desapareix, com els fantasmes.
La Rinxol ha tornat...o no?
La Alepsi amb el seu gospel i el seu particular punt de vista
En Jordi, el de sota el mugró, continua explicant què veu
El Viatger possa fotos de llocs de Barcelona que sóc incapaç de dir on són
En Gatot, que va repartint llepades a mesura que ens explica imatges de la seva vida i els seus gatets
I la llarga llista de blogs per on passo i no comento i per on passo i comento i per on no passo`però m'agradaria passar

Per cert, destacar que Vicky Cristina Barcelona m'ha deixat indiferent, a diferencia de QUEMAR DESPUÉS DE LEER. M'ha agradat molt la peli i els actors ho fan molt bé

Seguint la llum dels fars de Menorca, desembarquem de nou en el Too much strong ma non troppo per te.

Benvinguts!

4 comentaris:

Rita ha dit...

Guapíssim... bentornat!!!!
Gràcies per la teva felicitació, pere ser tan carinyós amb tots i totes, per tenir un mus (que calladet que s'ho tenia el veïnet), en definitiva, per ser com ets!
Celebro que hagis estat bé a Menorca, qui no hi està en un lloc tan agradable!
Pel que fa a això que dius de canviar -ja ho has dit altres vegades i ja t'he donat la meva opinió-, penso que si és una idea persistent, potser que t'ho plantegis de debò.
I pel que fa a la salsa... A veure quan ens portes a totes les blocaires a ballar, nen!!! ;-))
Petons ben grossos!

Clint ha dit...

No em diguis que no tens marca de bikini eh?

Bentornat salseru!

MeTis ha dit...

benvingut tú no nosaltes, que encara no he anat de vacances jo!

m'ha fet riure aixo de "ENCARA MES moreno", et confundrem o que?

a menorca ni he estat mai, pero m'encantaria.

i per cert, dir fins l'ovaris es dir poc!

petons.

i benvingut a la rutina de la feina i el voler camviar d'aires.

Joana ha dit...

Bentornat Robertinhos!
I gràcies per la felicitació i per ser-hi tot i estar de vacances...
Confio que les hagis disfrutat MOLT!
I no t'estressis... ;)
Una abraçada sense marques :)
Les pelis...penso el mateix que tu. Quemar después de leer, francament bona i l'altra "sossa" :)