dilluns, de març 20, 2006

Paraules d'agraïment i paraules d'amor

Aquests dies que he estat al llit, entre deliri febril i la dosis de medicació, podia pensar. I he reflexionat aproximadament deu minuts ( jejeje ) sobre les persones que m'envolten. I en aquest moment volia agraïr a les persones del meu entorn per com m'han ajudat a fer menys dur el pas de l'acomiadament. Totes elles han fet que no hagi perdut ni una engruna de la meva confiança professional i que hagi pogut assimilar positivament l'experiencia viscuda (excepte les ganes de guanyar-los laboralment en un futur duel).

A més dels meus pares (que a més d'aguantar la irascibilitat, m'han recolzat aquests dies, empenyent-me a enviar cv i no atossigant-me, sino el contrari, tranquilitzant-me quant aquests dies no sortia cap entrevista), agraïr a les muses que m'han donat consells i m'han fet riure i veure el cantó bo de tots els fets recents. També al meu carinyet, que em portava amb el seu cotxe a les 8 del matí d'un dilluns a una entrevista a Granollers; i que a més m'ha acompanyat al Forum, a la OOIL i si ens ho permeten, serà el meu company de treballs a aeronàutica.

I finalment, les paraules d'agraïment més grans, i les paraules d'amor més grans, per ella, per la meva parella. Ella ha sigut qui ha aguantat tots els rotllos que em servien per desfogar-me al sortir de la feina, i potser a ella per entendre la situació. Ella ha aguantat i ha patit la irascibilitat els dies més dolents. Ella m'ha animat, recordant-me que jo sóc un jove talent (jijiji). I en el moment de l'acomiadament, malgrat estar enfadada amb mi del dia anterior, em va vindre a buscar a la ex-feina i em va rebre amb una bona abraçada i molta tendresa. I en tots els dies que ella sabia que jo estaria buscant els meus possibles errors, ella m'insistia a recordar-me que jo havia fet tot el possible amb els recursos que m'havien donat. I també ella ha sigut qui m'ha recomanat empreses, qui m'ha buscat ofertes, qui m'ha anat animant per enviar cv. Porto tres dies intentant dir-li, sense que soni molt cursi, que gracies a la seva ajuda, l'altre dia a la pregunta d'una psicòloga de RR.HH. que deia "Creus que has fracassat a Nexdel Servi? T'ha fet minvar la confiança en tu mateix?" vaig poguer dir...

NO