dissabte, d’agost 28, 2010

Seguimos bailando


Era el último baile, me dijiste. Sólo te pedí una cosa, bailar al aire libre frente al Golden Gate, en una especie de tributo a Tony Manero, que aunque lo suyo era el funky  seguro que habría triumfado en esto de la salsa.

Aceptaste la propuesta y viniste con ese vestido, el negro de espalda y hombros descubierto, el que sabías que me gustaba. Ya me lo había imaginado, así que me vestí de negro con gorra, con ese estilo que no sé por qué a ti te acelera el pulso.

Bailamos al son de las olas, tus ojos esquivando los míos, tu boca esquivando lo inevitable. Fuera de nuestros pasos, el mundo seguía girando. Me gustaría pensar que con menos luz, pero eso sería un poco pretensioso. Seguro que en la ciudad hay miles de personas pensando esto en este preciso instante.

Sonaban las trompetas, el bongosero improvisaba con su sonido agudo, el contrabajo marcando tumbado. Tus manos girando entre las mías. Tus labios rozando mi pecho, sintiendo mi camiseta sudada, tus ojos clavados en mi sonrisa. Los míos en los tuyos. No acabó de cantar el timbalero que nuestros labios ya estaban bailando juntos, sin imnportar que nuestros pies ya no siguieran el ritmo de la canción.

Volvimos juntos a casa, donde en el pasado me esperaste en el desván.

Era inevitable, por mucho que cambiamos de lugar, de canción y de tiempo vivido, no podemos parar de seguir bailando juntos.


Us he anat llegint a tots però he estat un xic desconnectat de blogger i per això no he pogut comentar. A grans trets, i dispenseu si em deixo algú, Waipus disfruta dels secrets masons, Joana no perds el teu poder de seducció, Veí no et vaig desitjar bon viatge perquè esperava que algún elf ens fes un favor i no et permetés tornar carallot, bentornat Clint, Candela la meva libido rep uns "xutes" amb els teus posts..., Tibau ets imparable, felicitats Cris, a quina platja quedem Rita?, Té la mà gracies per les fotos, Barbollaire gràcies per fer de jurat, Alepsi m'encanta com expliques les teves experiencies, Marina tu no pares quieta, no?  i a tots els que em deixo, que tinc gana, espero que hagiu passat bon estiu!

6 comentaris:

Rita ha dit...

A la que tu vulguis... ;-)
Petons!

Unknown ha dit...

Tanoca,
ens vols fer creure que pots seduir una noia ballant una jota?

sargantana ha dit...

m'ha agradaqt el relat
i que ja tornis a esser per aqui

salutacions!!

Joana ha dit...

M'agrada llegir-te de nou i m'agraden els teus relats.
Treu la pols de les golfes i explica'n com va tot :)
Bé l'estiu?
una abraçada

Candela ha dit...

:) gràcies a tu ... mmmm

Quin post més xulo...

Marina ha dit...

Bé penso estar-me un temps aquí al bàltic, no pateixis.