dilluns, de maig 03, 2010

Collons de veïns!!! (part 2)


Això va de mal en pitjor!

Ja sabeu que jo no sóc home de queixar-me, però, estic realment fins els ous d'aquesta escala!

L'altre dia em ve la vella que tenim per portera i em diu rient "Jo ho sé tot de vosaltres! Sé a que et dediques tornant de nit amb un sac!". Suposo que la iaia delira a causa del peix podrit que ven el de la tenda d'ultramarins, perquè sinó tindré que enviar-la de visita al que viu més amunt del terrat...

A sobre, l'altre dia la mala bestia de la nena de la del segon em va possar un ull morat amb el "tirachinas"!!

I per acabar-ho d'adobar, la del primer, aquella del nas llarg, se'm vol insinuar a l'ascensor...

I no em feu parlar del "putu cabrón" de l'àtic...no sé què passa però sempre hi ha festa a la seva porta. A més no celebra els gols del Barça!!!

En fi, sort que ja n'hi ha que demanen reunió, perquè jo estic per enviar a tothom  a la merda.

6 comentaris:

Joana ha dit...

No me'n parlis. Aquesta setmana faig el torn de nits i de dia és impossible dormir. Veins amunt i avall i cridòria per el Barça, l'estatut i el dret a decidir.
Us demandaré...a tu no que sé que ets bon xicot.
Faré una queixa formal al "Presi" de l'àtic :)
Apa no tornis tan tard...que no sé on passes la nit :)

Eli ha dit...

Doncs jo no diria això de bon xicot eh Joana!! Ves a saber a que es dedica aquest noi... la veritat és que també estic força intrigada!!!
Aquests que es queixen són els pitjors!!!

Candela ha dit...

què pesats els veïns...

Cris (V/N) ha dit...

ave maria puríssimaaaaaaaaaaa, però on cony vius tu???????? a un manicomi????? jajajjajajaa

El veí de dalt ha dit...

Doncs si jo t'expliqués... Els teus veïns són sants al costat dels meus!

MeTis ha dit...

aixo no es tarragona?

no et queixis, jo tinc la meua mare i la meua germana abaix.
preferiria tenir veins desconeguts.