dimecres, d’abril 28, 2010

Collons de veïns!


Recordo quan vaig venir a viure a aquest edifici. M'agradava perquè tenia una tenda d'ultramarins a la planta baixa, molta llum i els veïns eren ben curiosos. Potser la portera una mica massa tafanera, però en definitiva, era l'edifici ideal per a la meva activitat comercial.

Ara bé, d'un temps cap aquí començo a estar tip. Cada cop que torno de treballar de nit em foto de lloros amb l'escala on el tarat aquell estava pujat bloquejant l'ascensor. Això fa que desperti a la portera i em foti bronca per tornar tard a casa. A més, darrerament s'ha mudat a l'escala una dona amb els seus dos fills que més que fills són feres salvatges! Això per no parlar del veí del terrat...

En fi, que fem una reunió de veïns i ho solventem o tindré que començar a treballar a casa per a fer-los fora.

8 comentaris:

Cris (V/N) ha dit...

mandeeeeeeeeeeeeee?

jo també tinc queixes, eh?

La venjança es serveix en plat fred, vostè ho ha volgut....

Clint ha dit...

No entenc res...ara que ets famós, estàs d'un críptic, que tela marinera!

Joana ha dit...

En poques paraules... tornes tard a casa...
Tanta gresca no et prova :)
Vas tenir molts llibres?????

zel ha dit...

Hauràs de canviar el torn...

El veí de dalt ha dit...

Així vodtè és el que pica l'ascensor a les 3 de la nit i no para de fer sonar claus?

Doncs sàpìga que estic fins el co...

El veí de dalt ha dit...

Pero tu ja has pagat el rebut de la comunitat, piltrafilla?

rhanya2 ha dit...

Noi... Estàs d'un quejica darrerament... Com si tu no fessis soroll... Ai no! Que és el de dalt el de les festes!!!
Queixa't, queixa't... jo també em queixaré a la propera reunió que avui un veí m'ha tocat el que no sona...

Eli ha dit...

No sé on anirem a parar!!!
Jo estic per marxar d'aquesta escala!!! He demanat una reunió urgent!