dissabte, de febrer 27, 2010

De la meva Jukebox : TéTé


Ja fa un temps que disfruto del famós Spotify. Una eina molt útil per a descobrir nous artistes. A través d'aquest canal he conegut aquest : Tété.

No sé si és pel meu estat d'ànim aquest matí plujós de dissabte, però la guitarra acompanyada de la veu d'aquest home cantant en francés (llengua que em sedueix malgrat que no puc pronunciar correctament alguns dels seus sons) m'ha tocat la fibra.

Escoltant el seu darrer àlbum, "Le premier clair de l'aube", m'he sentit bastant recomfortat, que ja és molt. De sons intimistes, hi ha quelcom que et fa sentir com una magdalena de xocol·lata: alegre per tenir-la entre les mans, certa tristor d'aquelles magdalenes que s'inflaven lentament en aquell forn rònec i mel·langia quan ja te l'has cruspit.

Us deixo amb una "Petite Chanson"




2 comentaris:

Joana ha dit...

A mi també m'agrada la sonoritat de la llengua francesa tot i que aquesta petite chanson no és molt melòdica...
bon cap de setmana Robertinhos!

MeTis ha dit...

lo miro en youtube, porque el video se me cuelga todo el rato.

del spotify me hablaron ayer mismo. aun no me lo he mirado, aunque ultimamente intento estar muy poco por la red.

un abrazo.