dijous, de desembre 17, 2009




Has d'estar atent als missatges que t'envia el destí.

Dilluns: M'agafa pixera en el cotxe i tinc que parar en un prat.
Dimarts: El caixer automàtic del parking es traga el tiquet abans de pagar
Dimecres: El candau de la taquilla del gimnàs s'autoreprograma i no s'obre amb la meva combinació. Haig d'anar a demanar que me'l rebentin per poder dutxar-me i agafar les claus del cotxe.
Dijous: Tenia que anar a Sevilla i no m'han deixat volar perquè sol he arribat amb 35 minuts d'antel·lació per la sortida del vol. Anava sol, sense maletes i el vol anava amb retràs, perquè a les 7:20h (hora de sortida) encara no havien embarcat. Després es queixen que l'AVE els hi treu clientela...però jo avui estic fent-me uns macarrons enlloc de disfrutar d'unes tapetes i uns vinillus.


Un possible missatge que el destí m'està enviant seria,

Per agafar l'avió de la vida que desitges has d'obrir la porta adecuada que té el tiquet i...(aquí tinc dos opcions)...

Opció 1: Pixar-te dins
Opció 2: Deixar de pixar fora de test

continuaré meditant sobre el missatge

4 comentaris:

Joana ha dit...

A vegades a la vida i a tot arreu només cal ser-hi puntual. Estar al lloc i al moment adients :)Trobar l'avió i pujar!
Bon Nadal! Compte amb els torrons!(ara que vas al gimnàs ja t'imagino amb els abdominals com preses de xocolata :)
A veure quina en dirà el Veí!jejej

MeTis ha dit...

t'has fumat ja un canuto?

Reporter online ha dit...

Estarem atents als misstages del destí, pero per molt atent que estiguis mai podras sapiguer el que t'espera....una reflexió molt profunda...

gracies;

RaT ha dit...

ànims Robertinhos... pensa que encara no se t'ha cagat cap gavina... això si que seria un missatge fatal!!!