divendres, de juny 12, 2009

Agraïment públic


Indignat per les declaracions dels partits polítics després de les europees, vaig enviar el post anterior, en el qual explico els motius pels que no vaig anar a votar, als principals partits (PSC, PP, CiU, ERC i ICV).
Sé que quan algú rep un correu del ciutadà com el que vaig escriure pot pensar un o tots els següents adjectius: boig, ingenu, romàntic, gilipolles, capullo i tots els que en Jota vulgui afegir.
5 dies després he rebut un "Gràcies" de ERC i el silenci de la resta. De tots? No.CiU ha contestat també.
Vull agraïr a l'Artur Mas de CiU que hagi respós al meu mail i que hagi argumentat la seva resposta. El Sr. Mas no estava, ni tenia que estar-ho, conforme amb tots els punts de la meva opinió. Però ha defensat el seu punt de vista, s'ha mostrat preocupat per la protesta d'un ciutadà i m'ha demostrat que no oblida que hi han polítics que encara escolten la veu del poble.
Des d'aquí, gràcies.

1 comentari:

Joana ha dit...

Caram Robertinhos, quin detallàs...
El teu escrit i les raons eren dignes d'una bona reflexió.
A veure si ho fan...
Que tinguis un bon diumenge! :)