dilluns, d’abril 06, 2009

Bon profit!

Anaïs Nin - Te la Mà Maria Reus

Avui estava amb una amiga, de confiança però sense confiances, fent un cappuccino+croissant de xocol·lata a la meva granja preferida de Barcelona. A la taula del costat una parella d'avis que semblaven guiris.

Sigui per dilluns, pel Sol, la primavera o perquè sí hem començat a parlar de sexe. M'he adonat que la parella d'avis no eren guiris i entenien perfectament el català quan he dit que "l'orgasme masculí està sobrevalorat" i els avis han deixat de parlar en sec i escoltar. Arribats a aquest punt no podia més que continuar. Desde fa temps penso que no sé perquè els homes perden el cul per sucar la cigala. Ja des del primer cop que la meva mà es va relacionar amb la meva tita, vaig pensar que tret de les pessigolletes a l'estòmac quan trempes, el fet de tenir un orgasme no és gran cosa. I a més ho deixa tot perdut...

Després d'aquesta primera experiència vaig pensar que tot seria diferent amb una dona. Però la veritat és que disfruto molt més amb el joc previ i amb el seu orgasme que amb el meu. A més, depenent de l'estat físic en que em trobi, l'orgasme suposo que l'àrbitre senyali mitja part i tinguem que anar al vestidor a descansar per la segona part (o que directament assenyali final del partit).

A vosaltres, homes, us passa el mateix?

Amb aquesta situació, hem començat a debatre sobre sexe tàntric, ús de juguets i sobre que en realitat, donat que les dones disfruteu més de l'orgasme, tindrieu que ser vosaltres les vicioses del sexe, les que anèssiu boges perdudes als bars i discos per agafar un home i sentir la seva cigala dins vostre...per què passa al revés?

I quan estàvem encetant el kamasutra, la parella d'avis NO guiris s'han aixecat de la taula i la iaia, al passar pel costat ens ha dit un "BON PROFIT!" que, quedant sol les molles del croissant de xocol·lata, ens ha fet esclatar a riure. Espero que la dona no ho digués com a retret, perquè s'haurà anat doblement indignada.

bon profit!

Comentari sobre la foto: He seleccionat aquesta fotografia ja que en aquesta imatge, Anaïs, cosina de la meva àvia, em recorda a la meva àvia per part paterna. Amb vides diferents, sent més pobre i amb ulleres la meva àvia, els ulls i les faccions de la cara em recorden a la dona gran que jo vaig conèixer.

1 comentari:

gatot ha dit...

doncs en línies generals coincidim, Robertinhos; penso però que una de les millors coses del sexe -sigui amb dones o amb homes- és poder parlar-ho clarament, amb sinceritat, sense falses vergonyes... mentre ho estàs fent; i compartir llit, o cadia o sofà o banyera o cuina o... compartir activitat sexual amb una altra persona que tingui com a poc la mateixa curiositat i ganes de passar-ho bé, de rebre i de donar plaer... hi ha tantes maneres!!!

en lo que no estic d'acord és en allò que dius que l'escorreguda ho deixa tot perdut... :)

petons i llepades eròtiques!