diumenge, de desembre 07, 2008

Rome wasn't built in a day


Un grup que m'agradava fins a la marxa de Skye Edwards.

La cançó de "Rome wasn't built in a day" sempre m'ha omplert de positivisme, d'aixecar el cap i mirar al Sol, de ballar i de riure. A més, el videoclip em transmet també això. Suposo que perquè m'agraden els videoclips de cançons, que m'entusiasmen, en el que apareix gent ballant absurdament a meitat del carrer sense que els importi (teòricament) el que pensin els altres.

A més em va de perles per definir el sentiment de llibertat que visc ara mateix, de felicitat per haver fet segons els meus ideals, per sentir el bon record (professional i personal) que deixo i em deixen, per encarar el futur amb més optimisme del que ja és habitual amb mi. Em sento lliure i alliberat. Això no té preu.

You and me we're meant to be
Walking free in harmony
One fine day we'll fly away
Don't you know that Rome wasn't built in a day

In this day and age it's so easy to stress
'Cause people are strange and you can never second guess
In order to love child we got to be strong
I'm caught in the crossfire why can't we get along

'Cause you and me we're meant to be
Walking free in harmony
One fine day we'll fly away
Don't you know that Rome wasn't built in a day
I'm having a daydream, we're getting somewhere
I'm kissing your lips and running fingers through your hair
I'm as nervous as you 'bout making it right
Though we know we were wrong, we can't give up the fight
Oh no

'Cause you and me we're meant to be
Walking free in harmony
One fine day we'll run away
Don't you know that Rome wasn't built in a day

You and me we're meant to be
Walking free in harmony
One fine day we'll fly away
Don't you know that Rome wasn't built in a day


7 comentaris:

Rita ha dit...

M'encanta aquesta cançó!! La vaig penjar en un post fa temps també. És cert que dona molta alegria i vida sentir-la.

M'agrada com dius que et sents. Segur que amb aquesta actitud, amb aquesta manera d'encarar el futur que tens tot anirà bé!
Petó gros!!

Joana ha dit...

Suposo que sentir-se alliberat és el millor....
Ara a ballar!
Sí que dóna bon rotllo :)

MeTis ha dit...

si et sents lliure quina sorta tens.

òscar ha dit...

un temasso. i, filant més prim, no sols són ganes de ballar, són ganes de ... passejar pel carrer ballant!

zel ha dit...

L'Ícar i jo si que ens entenem, ara, la cançó, com que d'anglès res de res....em quedo amb la música!!!!

MaRiNa ha dit...

la cançó es genial!

rinxol ha dit...

hahaha! tens un grup de fans enOrme!
si que és veritat, bon rotllo i ganes de seguir endavant.
abraçada!