dimarts, de setembre 04, 2007

En Clint em va passar aquest meme fa uns dies...
1. No m'agraden els meus peus. Són grans i amples, amb pels i amb cinc peuets al'extrem de cada un. Potser per això no he fet encara el meme dels peus que em va passar la musa Joana.
2. M'agradaria estudiar una segona carrera, però la feina i la meva vagancia per estudiar quan m'impossen un examen de quelcom que no m'agrada, em fa desistir. De moment, continuo estudiant percussió.
3. Sóc un romàntic. M'encanta imaginar relacions idíliques, tipus Friends o així. A vegades, costa acceptar la realitat.
4. Si es poguessin fer 10 coses al mateix temps, jo en voldria fer 20. Les ganes de fer coses poden més que acceptar que no tinc temps per a tot. D'aquí les dificultats que estioc tenint per trobar un viatge que m'agradi i pugui estar de tornada pel concert de The Police.
5. Sóc enginyer industrial especialitzat en gestió, però a mi, si m'haguessin deixat, m'hagués agradat especialitzar-me en ser un bon vivant desde que vaig nèixer.
6. M'encanta l'Àfrica, però encara no hi he pogut viatjar.
7. A més de la música africana i llatina, m'agraden molts altres estils. Pop, rock, clàssica, jazz, electrònica, flamenc...tot és benvingut, excepte la màquina, el bacallà i el Bustamante
8. No m'agrada parlar del que sento o dels meus projectes de futur. Em costa mooooooolt trobar el moment de parlar-ne. S'ha notat?

8 comentaris:

MaRiNa ha dit...

en bustamante es inaceptable, me n'alegro que no t'agradi

MeTis ha dit...

ostras, no hagues acertat cap, lo de l'africa no es nota, no..

ingenier? jo vaig treballar per un. pero no hem va agradar. pensava que eres un tipo "bob marley"

Clint ha dit...

no em queda clar això dels cinc peuets a cada peu...això farien 12 peus excepte que els peuets en tinguessin 5 també a cada punta! collons seria una serie de fourier això? no entenc res!

Joana ha dit...

I jo que em pensava que els peus era la part m�s sexy...
;))

Déjà vie ha dit...

en rosa pastel?

Waipu Joan ha dit...

tens pendent això de l'Àfrica. Un obn objectiu... sens dubte

Robertinhos ha dit...

marina
bulería, bulería!
jajajaja

metis
la professió no fa a la persona

clint
jo porto moltes sabates!

joana
aix, una mica més amunt potser....

déjà
t'ha agradat el color, eh pillastre!

joan
i difícil!

El veí de dalt ha dit...

Tots aspirem a posar el 5) a la nostra vida