divendres, de març 09, 2007

El meu primer judici (real)

Aquesta setmana havia estat citat a declarar com a testimoni en un judici per un accident de tràfic en que una moto es va menjar per darrera a un dels camions de l'empresa.

Ja m'han fet la pregunta, jura decir la verdad y nada más que la verdad bajo riesgo de pena de prisión, etc.

La veritat que la sala judicial no impressiona gens comparat amb la de les pelis, de fet és una mica cutre. Ara bé, quan el jutge et salta amb el "Ha sido acusado de mentir en un juicio?" et fas una mica de caqueta als pantalons.

1 comentari:

Tanhäuser ha dit...

Em sap greu dir-ho, però no em donen bon rotllo els advocats. Suposo, que com a tot arreu, hi ha de tot, però em dona la impressió que massa vegades el que importa és l'ego personal de lletrat i que això està per sobre de la justícia.
Que tinguis sort amb el judici