diumenge, d’abril 02, 2006

Hi han dies en que et reconcilies amb l'entorn

Vaig de camí a casa. Després de que fa dues nits, em trobés amb companys de la universitat i estigués demanant l'hora i inclús em molestés tindre que pagar un taxi per tornar a casa, les últimes 36h han sigut esplèndides. Tant pel matí, com per la tarda amb Ella, com per la nit amb tots el amics anglesos i l'amiga no anglesa. Una nit de retrobaments. D'alegria per la consecució de la felicitat d'una amiga. I el recordar temps passats esmorzant. El trobar-me amb una amiga de l'institut, que em dius feliç, que encara que ha tallat amb el seu novio, sap que tornaran perquè és l'home de la seva vida - encara hi han persones que hi creuen en això! què maco! -

Tot això fa que agafi l'iPod, i caminant cap a casa, amb la sortida de sol, un somriure ilumini la meva cara mentre camino al ritme de la música que marca el meu cor.

MERCI PEL VOSTRE CARINYU, AMISTAT I AMOR. I MERCI A TU, PER SER COM ETS I PER ESTAR AMB MI

1 comentari:

rinxol ha dit...

ànims, SOL, que ja torna a ser la teva època!!!!