dimecres, de desembre 12, 2007

¿Per on passeges Robertinhos?

Claustre del Museu Marés (Barcelona)
Contestant a un meme de la Joana, una foto d'un lloc que m'agrada molt. Malgrat que no he pogut fer la foto desde dins (era dilluns i el museu tanca), comentar que és un lloc on m'agrada sentar-me i estar parlant amb algú o contemplant els turistes. Situat entre la Catedral i Via Laietana, el silenci que hi ha en aquest claustre sol es veu perturbat de tant en tant pel so d'algún músic situat a la placeta del costat (i a l'estiu pel bar que s'instal·la en el claustre). Un bon lloc per a llegir en primavera i tardor...o per fer una bona migdiada!

7 comentaris:

Joana ha dit...

Un lloc preciós...Ara només fañta temps per perdre-s'hi!
Bona setmana wapo!
un petó

MeTis ha dit...

mmm , no crec haber-hi passat per aqui. dema ho fare per la catedral pel matí, hi vaig nomes un dia de compres. esper que si et creues amb al menys em saludis.

petons

rosa ha dit...

a mi els claustres m'agraden em provoquen pau, el silencia celestial,potser.
m'agrada el claustre de pedralbes i el de la seu de Lleida.
Una de les meves passions fotografiar els arcs que envolten els claustres.

Robertinhos ha dit...

joana
i per a trobar-s'hi! ;)

metis
sigues en Barcelona? yo por las mañanas estoy trabajando...no creo que me cruce contigo

rosa
a mi també m'encanta. La perfecció de l'arc i tots aquells arcs junts em creen una gran sensacióp d'harmonia.

Alepsi ha dit...

Jo hi tinc fotos aquí... és un lloc preciós... realment molt maco. El museu té la seva gràcia, però és molt millor aquest espai de pau que té...

El veí de dalt ha dit...

Aquest espai és l'antic verger (jardí) del Palau Reial del comtes de Barcelona, ho sabies? També hi va estar la Inquisició (hi ha el seu escut sobre l'antiga porta ;avui finestra des d'on has fet la foto).

Robertinhos ha dit...

alepsi,
totalment d'acord!

veí
m'encanta que afegeixis el toc històric. Sabia que era el verger dels comtes (de fet a vegades hi passegen princeses per allí...) però desconeixia el tema de la Inquisició. És més, no tenia ni idea de qui era l'escut ni que abans de ser finestra hagués sigut porta. Un lloc curiós, de cortesans a inquisidors i ara al poble...un claustre especial.