dimecres, de desembre 19, 2007

Blog solidari


Fa uns dies la Déjà Vie em va premiar amb aquest premi. Sort d'ella, que sino seria l'únic de la catosfera sense els premis aquests!
Si voleu saber les bases del premi, connecteu-vos al blog de la Déjà.
Simplement aprofitar per "premiar" als meu set, des d'un altre angle, des d'una altra visió (Déjà dixit, més o menys)

Waipu Joan i Waipu Carolina : Per tindre el blog més solidari
Déjà Vie : Carai, ja m'agradaria a mi tindre un blog la meitat de bo que el seu!
Clint : Noi, els teus posts em solen fer somriure cada dia. Un sentit de l'humor molt bo!
Joana : Per escriure històries que et desperten el desig de ser tu el protagonista
El Veí de Dalt : Per crear posts en que tots ens mesclem amb tots i ja no sabem quin pit estem tocant
Marina : perquè m'encanta veure experiencies similars a les meves des d'una altra visió
Sidlia : A veure si aquest premi l'anima a continuar escrivint

7 comentaris:

MaRiNa ha dit...

es gracios.. pq pensava comentar al teu ultim post.. pero no funcionava , no em sortia la finestreta. He tancat el firefox i m'han aparegut mil finestretes de cop. suposo que escric a la q toca.. i sino.. mala sort! :)

gràcies pel premi :) axi q et passa el mateix q a mi? xD

Clint ha dit...

Hòstia nano! quina emoció...no serà un acudit oi? ... nO? ... que va de debò...vaja, ara em cau una llagrimeta! Moltes gràcies company (ara et posaria una paraula africana d'aquelles teves...però no en se cap!)

MaRiNa ha dit...

l'he encertada!
es q no es pot ser tan bona...

Robertinhos ha dit...

marina
on hi ha qualitat, sempre surten les coses

clint
de veritat nano, em ric molt amb els teus escrits, quan són per riure clar. A més, també sóc culé

Joana ha dit...

Com sempre... m'afalagues, robertinhos.
Gràcies ! I faré un relat on siguis el protagonista...et sembla?
Un petó!

Robertinhos ha dit...

joana
tu sí que m'afalagues. Un petonàs

El veí de dalt ha dit...

Osti, noi! Merci mil! I la Joana et dedicarà un relat!! Això noi, ni mab diners es paga!