diumenge, de novembre 05, 2006

Halloween

vaig anar a una festa de Halloween. No sóc amant d'importar festes, però uns amics anglesos organitzaven una festa a casa seva.

Vaig anar empés per juntar-me amb amics que no veia junts fa temps. Però no vaig poguer aguantar.

a la festa hi havien amics dels amics d'un dels habitants del pis. Tots de parla anglesa accelerada i formant el típic clan que es sol formar quan portes a casa teva, per una festa, a gent de diverses procedències en excessiu nombre.

dels integrants del pis, amics meus, no news. Un al balcó. És la seva forma de socialització. S'assenta al balcó, fumant i es relaciona per instants d'un cigarret amb tots els fumadors de la festa. L'altre amb cara d'estar al punt de dir adéu a la vida : qui collons ha montat aquesta festa al meu pis???. L'altre missing in combat. I la nova integrant fent de public relations.

Em va vindre una sensació d'ofec. M'aprecio molt als integrants d'aquest pis, però no podia aguantar. Últimament no estic molt disposat a emprar la meva capacitat hipòcrita fora de l'àmbit laboral. Necessitava fugir.

Ens vàrem mirar i ens vàrem entendre.

Ens vàrem agafar de la mà i vàrem sortir corrents...just com haguèssim fet d'haver vist a la gran carbassa voladora