dimarts, de febrer 24, 2009

Nightmares on Wax

El projecte "Nightmares on Wax" és una obra del Dj E.A.S.E (nom real George Evelyn) on les melodies hipnòtiques es mesclen amb dub, house, down tempo, chill out i/o electrònica. No acostumen a haver-hi dues peces semblants dins d'un mateix disc.
Jo el vaig descobrir quan passejant per la FNAC buscant noticies d'alguna nova obra dels grups Saint Germain i Saint Etienne em va cridar l'atenció el nom "Malsons de cera". Posteriorment vaig anar a l'emule i la peça "Les nuits" em va encantar.
El seu darrer treball "Thought so" continua amb la linea de treball del projecte, transportant el ritme a una atmòsfera ideal per a ser escoltada de nit, en un punt situat entre la calma i la festa. Com al Dj li agrada mantenir una melodia repetitiva i improvitsar a sobre, la música és ideal (pel meu gust) per a escriure, contemplar el teu voltant deixant volar la ment i/o fer l'amor. Malgrat que prefereixo Jack Johnson per escriure...
Per a introduir-vos en la seva obra, tres recomanacions,
1. "Les Nuits", de l'àlbum "Les Nuits"
2. "Da feelin", de l'àlbum "Thought so"
3. "Be there", de l'àlbum "Thought so"