dimarts, d’abril 15, 2008

I Meeting Blogger 2008


I MEETING BLOGGER 2008

Com sembla que sou prous els que us apunteu, anem a tirar-ho endavant. El Veí i la Jo Mateixa, experts organitzadors m'heu demanat normes. Doncs anem a veure, la veritat és que no en tenia pensada cap. Però som-hi...Ho faré en castellà, per i algú de fora de les fronteres de Catalunya s'anima.

La intención del Meeting blogger es que cada uno de los participantes cree un relato de temática libre en el que aparezca como personaje uno de los otros participantes y yo (ya dije que Robertinhos tiene ganas de protagonismo!). No importa qué papel déis a cada uno ni lo qué le hagais hacer. Si alguna vez habéis querido compartir una noche sorpresa con Rosa, la del piso de abajo, pues esta es vuestra ocasión!

Las normas serían las siguientes,

1. La fecha límite para inscribirte es el 20 de abril.
2. La inscripción se hará mediante mail a
robertinhos.paris@gmail.com
3. El relato es de temática libre. La única condición es que aparezca como personaje un@ de los participantes y Robertinhos.
4. El relato o texto puede ser escrito en prosa o en verso, en catalán, castellano, inglés o francés.
5. La extensión máxima es de 250 palabras.
6. Si es vuestro deseo, podéis adjuntar una foto con el texto. Por favor, no la peguéis, adjuntarla al mail.
7. La fecha límite para mandar el texto a
robertinhos.paris@gmail.com es el 1 de mayo.
8. Diáriamente colgaré tres textos de los recibidos, que podréis votar durante esa semana. La puntuación dependerá del nº de participantes, pero por ejemplo, si hay 10, podréis asignar a un relato un 10, a otro un 9, a otro un 8, etc. Sé que cuesta decidir poner un 10 a uno si no los conocéis todos, pero así hay más emoción...también podéis no votar!
9. El orden de publicación será por estricto orden de recepción excepto mi relato, que será el último en publicarse.
10. El ganador tendrá la oportunidad de conocer en persona a uno de los personajes de su relato, es decir, al/ a la otr@ participante o a mi.

Bé companys, dir-vos que em fa molta il·lusió que
us hagueu apuntat. Jo Mateixa (gràcies per la publi!), Veí, Clint, Déjà Vie, Tramuntana, Joana, Té la Mà Maria, Marina...esteu ja apuntats!

9 comentaris:

Rita ha dit...

No he gosat mai abans a participar en coses d'aquestes, perquè no m'hi veig amb cor, però, vinga, apunta'm! A veure què surt... :P

Jo Mateixa ha dit...

Apa doncs ja te n'he fet més propaganda al Bloc...això es mereix quelcom, no?? :-P

Jajajajajajaja

El veí de dalt ha dit...

Vale, mestre...espero que la filera femenina s'engreixi; si no ja em veig fent un trio amb tu i el Clint! Coi!

Txell Salip ha dit...

M'hi inscric i ja t'he enviat la meva per e-mail :-P

Déjà vie ha dit...

quan stigui tothom inscrit publicaras els participants oi?

Robertinhos ha dit...

rita
ànims,aquí el més important és participar!

jo mateixa
ets una master del spam!

veí
marranot, ja vec que és el que t'agradaria!

tramuntana
quina ilu haver rebut ja la primera història!

déjà
apareixeu a la cantonada esquerra del blog!

Jo Mateixa ha dit...

I aixó que no he hagut de fer cap classe apart, l'SPAM l'he après a fer soleta :-P

MeTis ha dit...

no me atrevo, no se escribir historias y menos si van a puntuarme.. eso quiere decir que no tengo opcion de conocerte personalmente??jooooooooooooo

ademas, no tengo tiempo... trabajo diez horas diarias y lo ultimo que se me ocurre es escribir....
doble joooooooooooooooooo

Rita ha dit...

Metis, t'asseguro que jo tampoc en sé i sempre m'hi havia negat abans. És la meva primera i l'he enviada morta de vergonya :P Anima't!