dilluns, de juliol 09, 2007

Va de meme

Nou meme a la vista...encara en tinc un pendent per una de les muses d'aquest blog, la que l'il·lumina, la Llum de Dona...però, encara que no l'oblido, no el faré avui

El meme consisteix a nombrar 5 blogs que t'emocionen o et fan pensar. Com bé diu el Clint, jo nombro a tots els de la llista. Ara, si em tiren de la llengua, tinc que agafar a les muses d'aquest blog: Rinxol, Joana, Déjà Vie, Sidlia i al Veí de Dalt.

Als que no us cito, no és perquè no m'encanteu, sino perquè algu va voler limitar a 5.

Expliquem,

Rinxol : La musa que em va descobrir això del blog. En el seu blog, tornat de la mort, relata les vivencies d'una trentanyera a Barcelona, amb tot d'amics guiris i la mirada de qui es troba en un punt en que totes les direccions que impliquen un canvi de vida són bones.

Joana : La musa que em va animar a continuar esrivint en aquest blog. La seva escritura ha evolucionat fins a definir un estil propi. Femenina, sensual, eròtica...la seva escriptura és un desgranament del temps a través de les paraules. Simplement obriu el seu blog i deixeu-vos seduïr

Déjà Vie : La musa que amb els seus comentaris em va fer escriure relats i establir una relació d'amistat amb algu desconegut. El seu blog és per a mi un dels més impressionants. Tots aportem una mica, però la déjà té un blog de disseny colorista però no estrident, acollidor i alegre. La seva escriptura pot ser breu o breu amb foto, però generalment, si aconsegueix separar els ulls de les excel·lents fotos, descobreixes una escriptora excel·lent i que millora cada dia.

Sidlia : La musa desconeguda que em va llegir i comentar per primer cop. Malgrat que el seu bloc està en coma desde fa mesos, m'agrada com va intentant millorant la seva escriptura canviant de registre i d'estil. La seva manera de controlar el temps de l'escrit sol es superada per la Joana. Un blog promesa, que s'ha de veure si mor com això o confirma el seu talent

Veí de Dalt : Mus entre musses. Ell és el primer blog masculí que m'ha encantat. Original és una paraula creada per definir el seu blog. Desde el títol fins a la foto passant per la gran facilitat per veure't atret a aquest replà atapeït, però on hi ha espai per a tots. Entre recomanació literaria, deixa un dels posts amb que més m'he rigut...sí...el de fauna veïna.

I m'agradaria parlar de la Metis, del Clint, del Joan i la Carolina (un abrazo!!!!!), del Tondo Rotondo, de la Candela, del borrego, del Tanhauser, de la Marina, del Barbollaire, de la Eli (llumeta, llumeta), de la Onix, de la Alepsi, del Rock n Roll, de la Citizen Mary i de tants altres.

Una abraçada a tots

5 comentaris:

Déjà vie ha dit...

espera que em reculli la baba. ;)

Clint ha dit...

sembla que t'emociones i tot al final! jajaja (gràcies)

Per cert, les muses...no te les quedis per tu tot el dia eh! (amb el veí fes el que vulguis jajajaja)

El veí de dalt ha dit...

XAval, xaval,...que t'hauré de fer Príncep hereu al final!

El Mus

Joana ha dit...

Gracies!!!!!
Te les he de donar per partida doble????
;)
M'he quedat sense llum...

rinxol ha dit...

gràcies!
tot i que poc activa encara, sempre et recordes dels amics i del què et donen o et van donar...
i això és TAN poc comú!
un petonàs al nas!