dimarts, de juny 08, 2010

love @ first sight


Ja arriba l'iPhone 4, la darrera meravella d'Apple.

Tecnològicament parlant, per mi (usuari del 3G), l'iPhone és de lluny el millor dispositiu que he manejat (pel meu gust, per sobre de BlackBerry).

D'altra banda, Apple torna a demostrar que sap fer marketing. Els "foros" i la resta de "mentideros" ja fa mesos que van plens de comentaris sobre el iPhone 4 després d'una suposada "filtració accidental", quan un enginyer de software es va deixar "per error" el nou dispositiu a la cafeteria. D'això se'n diu calentar motors, enmig de la campanya del iPad, per a que els amants de l'iPhone estiguem atents a novetats.

L'elecció de l'eslogan de llançament és, segons la meva opinió, excel·lent: "Todo vuelve a cambiar. Otra vez". Així obre avui la web d'Apple. Ens agradi o no, l'iPhone va revolucionar el mercat de la telefonia mòbil i, si ve el 3GS era principalment una millora en velocitat, el iPhone 4 suposa una segona revolució. No sol en tamany del mòbil, ressolució de pantalla i aplicacions, també en transmissió de dades, videoconferencia, duració de bateria (per fi!!!), multitasking...

Apple ha demostrat una especial atenció al consumidor. Totes les millores de software han respós a demandes dels usuaris de iPhone (corta-pega, poder escriure amb el dispositiu en qualsevol posició, etc.). Amb aquest nou dispositiu continuen demostrant aquesta política, atenent a demandes com major durada de la bateria, poder tenir diferents aplicacions obertes al mateix temps, una càmara millorada i videoconferencia.

Un dels problemes del iPhone per augmentar el seu market share era la obligació d'adquirir-el amb Movistar. Amb l'iPhone 4 aquesta limitació desapareix, per alegria de molts usuaris que no volien passar a Movistar i per alegria dels que esperem una rebaixa en el preu degut a la competencia ;p

Finalment comentar que Apple ha controlat els tempos, quan ja ha aconseguit 2.000.000 d'iPads venguts (es ven un iPad al món cada 3 minuts), ara torna a animar els mercats amb un nou gadget.

Com diu la web d'Apple,

iPhone 4. En muchos sentidos, el primero.
Mientras los demás intentaban ponerse a la altura del iPhone, Apple ya estaba trabajando para crear nuevas prestaciones y hacerlo más potente, más fácil de usar y más indispensable que nunca. El resultado es el iPhone 4. Lo mejor que le ha pasado al iPhone desde el iPhone.

En definitiva, una obra mestra del marketing i de com crear necessitats que ahir no teniem...

3 comentaris:

Clint ha dit...

Mort a la blackberry!!!!!!!!

Rita ha dit...

Tu tan content i en canvi jo, només de llegir-te, em canso... hahaha

Em van tan poc aqueses coses... I en sé tan poc... :P

Cris (V/N) ha dit...

Doncs avui m'han trucat d'Orange (porto 13 anys amb movistar) i m'he decidit, em regalen un megamòbil com aquest (aprox, es clar) i una tarifa d'aquelles que m'han agradat per una vegada a la vida, la propera setmana et diré què tal és, moníssim si, això ja t'ho avanço, jajajjaaa :) Ptons!