dijous, de maig 13, 2010

13, Rue de Blogville, Rompetechos / Gratasostres

Foto : Helena Batlle / Maquillatge : Oaia (Cazcarra Image)

Veieu el que us deia?!

Aquest és el tanoca que no hi guipa i cada dos per tres em foto de lloros amb l'escala. El paio es pensa que la escala de la portera du al seu pis!

Per sort aquesta setmana la portera li ha fotut bronca. Em sembla que és el primer dia que la iaia treballa...sembla que les protestes veïnals de la darrera setmana han servit per alguna cosa.

Aquest tanoca que no veuria ni que Jesús li arreglés la vista, no sé si realment viu a la nostra escala o, com no hi veu, s'ha equivocat. Està tan cec que l'altre dia li vaig agafar 50€ que duia a la butxaca i el molt burru encara em dóna les gràcies...

Un altre detall d'aquest personatge és el mal gust vestint, però clar, si amb prou feines distingeix les ulleres del tanga, encara sort que vesteix correctament.

Ara bé, el que em sembla indignant és que qualsevol ganàpia es pugui colar a la nostra escala. Què pasa, que la portera no vigila? Així no m'extranyen els darrers robatoris que hi han hagut al veïnat!!! Aquest tanoca perquè és inofensiu, prou feines té per pujar-se la bragueta, però qualsevol dia entrarà algú que ens voldrà mal.

En fi, aquesta escala va de mal en pitjor...ja us explicaré més endavant el darrer capítol amb la dona del nas llarg a l'ascensor........

4 comentaris:

Cris (V/N) ha dit...

Collons, quin veinat, aquestes històries s'haurien d'acabar d'una o una altra manera, ah, que estic buscant a sant guguel el número dels GEOS, això requereix una acció immediata, jajajjaaaaaa!

Boníssim :) Un mega petó!!!

Eli ha dit...

Ai no em parlis de robatoris, tu??!!! Sort en tinc, de tenir els meus propis "guardians del hogar"!! eh????
Que hi ha cada perla pel món....!!!!!
I no miro a ningú!!! O si????
Sí, sí.. miro aquest senyor tant extranyot!!!

El veí de dalt ha dit...

No em feu parlar, sisplau,...si jo us parlés.

La Mare dels Nens ha dit...

Sr.!!! vostè és un molt mal exemple per a la nostre escala!!! què és això de robar dinerets i a sobre explicar-ho... si ja dic jo als nens que si el veuen, marxin depressa... lladre, més que lladre!!!