dijous, de maig 07, 2009

Babejant


Llegia les cartes airades de lectors del 20 Minuts que trobaven una ofensa el gest de Puyol al Bernabeu (2-6, Puyol va agafar la senyera que el senyala com a capità i va besar-la mirant al cel...a Madrid). Llegia frases que, en definitiva, reflexaven la rabia de la Espanya casposa, cañí i franquista.
El gol d'Iniesta em fa seguir babejant mentre els hi dedico a aquests elements unes bones butifarres...com el Giovanni fa anys al Bernabeu.

7 comentaris:

Jota ha dit...

¿Ves cómo no sóis tolerantes? Ya estás insultando "España casposa, cañí y franquista".

Ponte tú en lugar de los españoles. Imagina que Raúl mete un gol en el Nou Camp y saca una bandera española, a la cual no para de besar.

¿Tú crees que la reacción de los acomplejados de tu páis catalán sería de tolerancia? Seguro que ya empezarían a insultar como tú lo has hecho, porque lo único que lleváis dentro es el odio y la basura interna que os ha dejado un pasado, en el que la mayoría de los españoles no tenemos nada que ver. Seguro que a Rául lo llamarían facha, casposo y franquista.

Y Puyol, sin embargo, al hacerlo, está ejerciendo su derecho a reivindicar su nacionalidad catalana. Pero claro, no es un provocador, separatista y piojoso. Está ejerciendo su derecho. Algo a lo que, por lo visto, sólo tenéis derecho (y valga la redundancia) los catalanes.

Jota ha dit...

Encima tienes los comentarios moderados. Tú si que eres tolerante, no los fachas españoles, que somos unos dictadores.

zel ha dit...

Ei, afegeix la meva botifarra, ens toca la "sort" del madrid de tant en tant!!!!

MeTis ha dit...

enveja, simplement.

i rabia que no haver guanyat.

jo ahir vaig fer-lis per sopar butifarra doble.

un peto

Anònim ha dit...

A HORES D'ARA,TOTS ELS JOTAS,ESTAN QUE TRINAN.
BARÇA CAMPIO DE LLIGA.....
EL "REALISIMO"RATLLANT EL RIDICUL..
AL "FEDE" A LA P---CALLE.
TRANQUILS¡ QUE ANYS DOLENT ELS TENIM TOTS.
JUGANT AMB BCN.

raindrop ha dit...

eso: deportividad ante todo :P

Jo Mateixa ha dit...

El que no sap tothom es que en Puyol no ho va fer com a ofensa a Madrid ni a Espanya, si no que ho va fer per que va dedicar el gol a un amic, un bon amic, del que en preguntar-l'hi la premsa va dir que NO DIRIA EL NOM PER QUE ELL HO SABIA DE SOBRES.

Per que no es fiquen allà on no els demanen els espanyolitos dels collons???