diumenge, de setembre 05, 2010

Coses que no es poden explicar...

reikisur.wordpress.com


Una amiga em va dir una nit que els mediums acostumen a ser geminis i que era decisió meva creuar el pont i permetrem anar més enllà en les coses que percibia però no sabia explicar.

No m'ho hauria acabat de creure si no fos perquè a aquesta amiga a vegades li venen flashos i et salta amb coses que sols tú coneixes.

Tothom som energia, reaccions químiques i un camp electromagnètic. Suposo que tots, depenent del grau de sensibilitat, podem captar més o menys canvis en els camps electromagnètics i/o energètics que ens envolten. Jo, per exemple, m'intranquilitza estar al costat de grans motors i o transformadors (al costat d'aquests últims no hi puc estar). Per descomptat, no vaig agafar l'especialitat d'energia elèctrica a la carrera.

Això t'ho explico amiga, per dir-te que he decidit creuar el pont i sortir a descobrir. M'espanta i m'aterra el que em trobi al camí inexplorat. A més, vaig molt perdut, sense ningú que em fagi de mentor.

No sé ben bé perquè he sortit del jardí de l'armonia, on vivia feliç en la ignorancia. 

Suposo que l'energia negativa dels pocavergonyes que es posen a polítics, que ja ningú treu a volejar el mall i que a sobre la recepta del mojito cadascú la adapta al seu gust i la ven com l'autèntica ha trencat la pau del jardinet. Si ja no es pot ni ser anagoreta!

En fi amiga, sortim al jardinet, a descobrir coses que no puc explicar i a fotre uns quants llampecs a aquesta colla d'impresentables.

Ja t'aniré explicant...

5 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

No es poden explicar i ara ens deixaràs així? Intrigadíssims! No, oi? No seria just... esperem una crònica acurada del pas del pont... :)

Candela ha dit...

Bona sort!!!!

El veí de dalt ha dit...

UI, quin iuiu!!

Rita ha dit...

Vigila, ves amb compte de no prendre mal, però investiga i explica'ns el que es pugui... ;-)
Petons!

Marina ha dit...

ves per on jo tambe sóc geminis! I elèctrica no l'escollia ni boja! :P

Bé dons ja ens exlicaràs el camí. De sensacions estranyes jo no en tinc... excepte deja vue's! L'altre dia en un creuer per anar a Suècia, amb 3 amics que tot just acabo de conèixer mirant l'espactacle de la nit! Va ser increïble!!! Subidón màxim, sabia exactament el que pasaria i ja ho havia viscut!