dimarts, d’agost 03, 2010

Obrim la paradeta


Comença una nova etapa,
tal com avui ha començat un nou dia,
en el que m'he trobat un amic amb qui pensava feia dies.

Disfrutant a la feina per primer cop en tres anys,
en una posició on les frases que més he escoltat han estat
"què et sembla?", "gràcies", "proactivitat" i "pensa en algunes idees per a... "
A més, encara no he escoltat cap crit...
Vaja, que venint d'on vinc, això em sembla un altre món.

També anem liats en l'amoblament i arranajament del meu nou pis...sip, em canvio d'habitatge!

I finalment preparant el disseny del blog "A la panxa d'en Robertinhos", una idea que es va parar i que espero engegar aviat.

També anem perdent pes amb la dieta... i content per poder tenir (probablement) un personatge basat en mi en una serie britànica.

Amb aquesta nova energia, l'esperança de que em toqui l'euromillón i ganes de celebrar els meus 30 l'any que ve encetem la temporada 2010-2011 del blog!

SOM-HI!!!!

4 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

quina empenta!

Rita ha dit...

Apa, Robertinhos, que totes t'hi ponen!

Me n'alegro moltíssim que tot vagi tan supermegabé!
Petons!

Joana ha dit...

Betornat!!! Me n'alegro de que tot vagi bé!
Faràs festa d'aniversari? A cal Veí? :)

Marina ha dit...

Carai quin munt d'optimisme!!!!!

:)