dilluns, de novembre 30, 2009

De la meva Jukebox: Alma Afrobeat Ensemble


Qui són?
Alma Afrobeat Ensemble és un grup nascut a New Orleans i després a Chicago que fa homenatge de la música de Fela Kuti.
Després de que el fundador del grup es mudés a Barcelona, va conèixer a en Kwame, bateria que havia tocat amb el propi Fela.
Com tot grup emergent, Alma Afrobeat va fent-se lloc a l'escena de concerts. Jo els he vist al Marula Cafè, i coi, la veritat és que ho fan força bé. Sinó no els haurien escollit de teloners de Koono nº1 al passat festival Cruïlla de Cultures.
Com els vaig conèixer?
Quan el meu professor de djembe, bongoes i congas, en Gustavo "Tato" Sassone (component de Tapeplas, formació que potarà el seu tap dance al Mercat de les Flors aquest desembre) va entrar a formar part del grup.
M'agrada l'afrobeat, ja havia escoltat a Fela i Femi Kuti, també a Antibalas. I va agradar-me moure'm al ritme d'Alma.
Quina cançó recomanes?
Qualsevol de les que trobeu aquí, però especialment "Yoruba"

1 comentari:

Fernando ha dit...

PRIMICIA MUNDIAL!!!
POR FIN UN AVANCE DE LO QUE VA A SER EL INMINENTE Y ESPERADO DISCO DE
ALMA AFROBEAT ENSEMBLE: TOUBAB SOUL!!!
THE STOLEN SESSIONS, LAS SESIONES DE GRABACIÓN QUE QUEREMOS COMPARTIR CON EVERYBODY!!! DESCARGATELAS GRATIS EN EL SIGUIENTE LINK:

www.laramonabcn.com